W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


5 razy więcej zdrowia

Opublikowano: 2012-06-13
5 razy więcej zdrowia z witaminami z owoców.
Według Światowej Organizacji Zdrowia warzywa i owoce powinno się zjadać przynajmniej 5 razy dziennie. Wtedy dostarczymy naszemu organizmowi mnóstwa witamin oraz mikropierwiastków.

Niestety nadal nie mamy świadomości, że wielu z tych związków organizm nie potrafi magazynować, dlatego ważne jest dostarczanie ich wielokrotnie w ciągu dnia w małych porcjach. Dla zachowania zdrowia – zwłaszcza, gdy organizm jest zmęczony po zimie, korzystne jest spożywanie, co najmniej 5 porcji różnorodnych warzyw i owoców dziennie - zarówno świeżych, jak również w postaci świeżo wyciśniętych soków.

Zgodnie z zaleceniem Światowej Organizacji Zdrowia, aby nie znudziły się nam wciąż te same owoce i warzywa, powinniśmy sobie tę dietę urozmaicać.  Nowe badanie, które ukazało się w 2010 roku, wykazuje, że lepiej będzie jeść około 550 gram owoców i warzyw dziennie. Światowa Organizacja Zdrowia plasuje niskie spożycie warzyw i owoców na szóstym miejscu pomiędzy 20 czynnikami ryzyka śmiertelności wśród ludzi na całym świecie, tuż zaraz za tak sławnymi i znanymi zabójcami, jak tytoń czy hipercholesterolemia. Szacuje się, że konsumpcja warzyw i owoców na świecie równa się jedynie 20-50% zalecanych minimalnych progów. Warzywa są bogatym źródłem witamin, soli mineralnych, włókien roślinnych i węglowodanów. Jedząc ich dużo i regularnie, zmniejszamy ryzyko różnego rodzaju nowotworów u dorosłych. Zalecane dzienne dawki warzyw to 3 porcje dla dzieci w wieku od dwóch do sześciu lat i 3 – 5 porcji dla starszych. Podobnie jest z owocami. Ważne jednak, żebyśmy jedli surowe owoce w całości. Unikajmy podawania soków z „dodatkami” lub odtworzonych z zagęszczonych koncentratów. Trzeba wówczas zwracać uwagę na zawartość cukru i ulepszaczy oraz dokładnie przeanalizować skład soku. Możesz również wycisnąć sok w domowych warunkach lub zrobić koktajl ze zmiksowanych owoców. Zalecane dzienne dawki owoców to 2 porcje dla dzieci w wieku od dwóch do sześciu lat oraz 2 – 5 porcji dla starszych.

Na wprost tym wymaganiom wychodzi nasza firma, która w swej ofercie posiada właśnie naturalne, świeżo wyciśnięte soki, bez dodatków – informuje Anna Wochna-Boguś, kierownik marketingu Marwit. Soki z warzyw  i owoców są nie tylko smaczne, ale przede wszystkim zdrowe. Zalecana dawka jaką powinien przyswoić zdrowy człowiek to 450 - 600 gram świeżego naturalnego soku uzyskanego ze startych owoców i warzyw, a w przypadku stosowania sokoterapii zalecana dawka to nawet 1-1.5 litra dziennie.

Na wiosenny czas proponujemy uzupełnienie witamin w lekkiej, naturalnie słodkiej formie następującymi produktami:

  • Jednodniowy sok marchewkowy - naturalny, świeży sok wyciśnięty z polskich marchewek. Bogactwo wszystkich właściwości występujących w marchewkach, jak beta-karoten, witaminy i inne mikroelementy szczególnie dobrze działa na wzrok, wygładza zmarszczki, poprawia koloryt skóry. Jedna butelka soku pokrywa dzienne zapotrzebowanie organizmu na ß-karoten (prowitaminę A) i 25% dziennego zapotrzebowania organizmu na błonnik pokarmowy.
  • Surowy sok marchewkowo-selerowy - naturalny, świeży sok z pysznych, pełnych zdrowia marchewek z delikatną nutą selera. Seler to bogactwo witaminy C oraz mikroelementów. Polepsza pracę nerek i serca, działa uspokajająco, reguluje temperaturę ciała, więc jest polecany do picia w czasie upałów. Jedna butelka soku pokrywa: dzienne zapotrzebowanie organizmu na ß-karoten (prowitaminę A) i 25% dziennego zapotrzebowania organizmu na błonnik pokarmowy.
  • Surowy sok buraczkowo-jabłkowy - świeży sok z buraków i jabłek, naturalnie mętny, bez dodatków. Jest niepasteryzowany, co pozwala czerpać z buraka jego najlepsze właściwości, między innymi bogactwo pektyn, które regulują krzepnięcie krwi, obniżają poziom cholesterolu i przeciwdziałają miażdżycy. Buraczki to również źródło kwasu foliowego, niezbędnego kobietom w ciąży. Jedna butelka soku pokrywa 40% dziennego zapotrzebowania organizmu na witaminę C i 30% dziennego zapotrzebowania organizmu na błonnik pokarmowy.


Aby poprawić sobie humor, oraz przypomnieć letnie smaki dojrzałych na słońcu owoców zachęcamy do skorzystania z Owocudo Smoothie w wersji: Owocudo Sunny - o tropikalnym smaku egzotycznego mango i słonecznej pomarańczy, Owocudo Funny – ze świeżego ananasa i słodkiego, bananowego przecieru, Owocudo Happy - o truskawkowo-jabłkowym smaku. Wszystkie pasteryzowane, bez dodatku cukru.

A dla miłośników nieprzetworzonych owoców, w ofercie firmy Marwit znalazły się również Owocudo Świeże Owoce: Marwit Owocudo Ananas świeży i Marwit Owocudo Melon świeży kierowane do wszystkich tych, którzy przywiązują dużą wagę do swojego zdrowia, dla których ważne jest jak i co spożywają. Opakowania owoców świeżych można zabrać ze sobą do szkoły, do pracy, w podróż, gdzie tylko chcesz.



Facebook
 

COUNT:32