W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Beyoncé nową twarzą i ambasadorką marki Pepsi!

Opublikowano: 2012-12-11
Beyoncé została ambasadorką marki Pepsi.
Jedna z największych współczesnych gwiazd muzyki pop po raz kolejny nawiązała współpracę z Pepsi.

Już na początku 2013 roku Beyoncé wystąpi w globalnej reklamie „Live for Now”, jednak artystka została nie tylko oficjalną twarzą kampanii marketingowej marki. Projekt bazuje przede wszystkim na partnerstwie i wspólnym kreowaniu innowacyjnych sposobów zaangażowania fanów muzyki i konsumentów.

Pepsi nawiązała współpracę z niekwestionowaną ikoną muzyki pop – Beyoncé. Sławna na całym świecie piosenkarka i autorka takich przebojów jak „Single Ladies”, „Crazy in Love”, czy „Best Thing I Never Had” została między innymi twarzą kampanii reklamowej marki.

- W ramach globalnej kampanii „Live for Now”  staraliśmy się stworzyć z Beyoncé partnerstwo wykraczające daleko poza tradycyjną współpracę marketingową. Artystka będzie miała możliwość współtworzenia treści i budowania zaangażowania nie tylko fanów, ale i naszych konsumentów. Uważamy, że takie rozwiązanie jest korzystne nie tylko dla gwiazdy, ale również dla Pepsi oraz wszystkich miłośników muzyki na całym świecie – mówi  Brad Jakeman, President, Global Beverage Group w PepsiCo.

Wyjątkowy charakter współpracy Pepsi z Beyoncé polega na odejściu od tradycyjnego sponsoringu na rzecz twórczego partnerstwa. Gwiazda będzie mogła aktywnie uczestniczyć w procesie opracowywania materiałów promocyjnych wykorzystywanych w trakcie współpracy. Wizerunek piosenkarki znajdzie się na materiałach marketingowych oraz na limitowanej linii produktów Pepsi. Beyoncé wystąpi także w globalnym spocie reklamowym „Live for Now”, którego premiera planowana jest na początek 2013 roku. Współpraca pomiędzy Pepsi i Beyoncé przewiduje również wsparcie dla projektów realizowanych przez piosenkarkę.  

Artystka już kilkukrotnie uczestniczyła w projektach marki Pepsi.  Po raz pierwszy  w 2002 roku, kiedy to wspólnie z Britney Spears i Pink wystąpiła w spocie reklamowym „Pepsi Gladiators”. 

W przeciągu dekady Beyoncé stała się niekwestionowanym fenomenem pop kultury – zdobywając 16 nagród GRAMMY ® i sprzedając ponad 100 milionów albumów na całym świecie.

Fot. PepsiCo
IP



Facebook
 

COUNT:32