Ciasteczka w nowej szacie

Opublikowano: 2018-10-30
Jeden z wiodących producentów ciastek i słonych przekąsek na rynku polskim, Dr Gerard, wprowadził opakowania w nowej szacie graficznej.

Wygląd nowych opakowań podkreśla główne wartości marki: autentyczność, wysoką jakość oraz przyjemność.  Elegancki, minimalistyczny design opakowań dzięki apetycznym zdjęciom produktów, bardzo mocno podkreśla smak i różnorodność dostępnych wariantów - Dr Gerard ma w swojej ofercie ponad 150 rodzajów i smaków ciastek. Nowy projekt graficzny opakowań wyróżnia się również spójną, jasną kolorystyką oraz mocno widocznym odświeżonym logo marki – sercem. Dodatkowo, ujednolicona szata graficzna pozwoli konsumentom jeszcze łatwiej znaleźć produkty Dr Gerard na półce sklepowej.

ip
fot. dr Gerard



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15