HANDSFREE SHOPPING

Opublikowano: 2018-03-24
HANDSFREE SHOPPING – zbędna usługa czy udogodnienie dla klienta?
Handsfree shopping to usługa skierowana dla klientów robiących zakupy w centrach handlowych i w dosłownym tłumaczeniu oznacza ona – wolne ręce podczas zakupów.

Idea handsfree shopping polega na tym, iż potencjalny usługobiorca, czyli klient może swobodnie spędzać czas w galerii bez konieczności noszenia za sobą reklamówek i toreb z zakupami.

Moim zdaniem niewątpliwie jest to kolejne udogodnienie w gałęzi handlu, które okazało się strzałem w dziesiątkę! Poprawia komfort klienteli, która nierzadko bywa coraz bardziej kapryśna i wymagająca. Dodatkowo usługa ta przyczynia się do tego, iż osoba kupująca spędza więcej czasu w galerii, a co za tym idzie dokonywane są kolejne zakupy czy też konsumowane są posiłki w znajdujących się wewnątrz budynku knajpkach czy restauracjach. Usługa handsfree shopping jeszcze do niedawna była dla nas niedostępna. Teraz możemy usłyszeć o niej m.in. w poznańskiej galerii Posnania czy w łódzkiej Manufakturze.

Zasady korzystania z tej usługi zazwyczaj nie różnią się od siebie  w zależności od miejsca, w którym znajduje się centrum handlowe. W galeriach znajdziemy punkty, w których możemy zakupić bądź darmowo skorzystać z tego udogodnienia (niektóre centra oferują darmowy handsfree shopping). Klient pobiera specjalny paszport, a następnie udaje się na zakupy. Wybrane przez niego produkty trafiają do punktu, gdzie są przechowywane aż do momentu jego przyjścia. Może teraz nareszcie i brzydsza płeć polubi zakupowe wypady?

Emilia Sękowska
(emilia.sekowska@dlalejdis.pl)

Fot. pixabay.com



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15