Jak wystawić używane ubranie na sprzedaż w internecie?

Opublikowano: 2021-01-04
Wystawiamy używane ubranie na sprzedaż w internecie.
Każdy z nas, bez względu na wiek i płeć, posiada ubrania, w których nie chodzi, choć te nadal nadają się do użytku.

Z uwagi na pobudki ekonomiczne i ekologiczne, warto znaleźć im nowych właścicieli! Istnieje szereg powodów, dla których co jakiś czas powinniśmy wyzbywać się odzieży zalegającej w szafie. Dowiedz się, dlaczego warto to zrobić i w jaki sposób najłatwiej wystawić ubrania na sprzedaż w internecie.

Dlaczego warto sprzedać nienoszone ubrania?

Oczywiście, największą zachętą do sprzedaży nienoszonej odzieży są kwestie finansowe. W zależności od stanu produktu, jego cena musi być odpowiednio obniżona, lecz wciąż daje to szansę na uzbieranie niezłej sumy ze sprzedaży. A zarobione pieniądze można spokojnie wydać na kolejne zakupy odzieżowe! Sprzedaż używanych ciuchów pozwala z czystym sumieniem wydawać pieniądze na kolejne hity modowe, bez przesadnego nadwyrężania budżetu.

Warto jednak zwrócić uwagę także na ochronę środowiska. Decydując się na sprzedaż używanej odzieży, ogranicza się ilość odpadów tekstylnych. A te, mimo prób bezpiecznej utylizacji, wyrządzają przyrodzie ogromną szkodę. Poza tym zdecydowanie przyjemniej jest nadać lubianym ubraniom drugie życie, niż wyrzucać je lub bezcelowo przechowywać w szafce, czekając aż wyjdą z mody. Tym bardziej, że w dobie internetu ciuchy na sprzedaż można szybko i wygodnie wystawić w odpowiednim serwisie.

Jak poprawnie opisać odzież na sprzedaż?

Decydując się na sprzedaż odzieży online, trzeba umiejętnie opisać każdy z wystawianych produktów. Pomogą w tym metki, na których znajdują się najważniejsze informacje. Niemniej, podanie rozmiaru rzadko jest wystarczające. Warto pamiętać, że każda firma ma nieco inną rozmiarówkę. Dla jasności najlepiej jest więc podać nie tylko rozmiar z metki, ale też dokładne wymiary ubrania. Chodzi tu o długość i szerokość, ale też o długość samych rękawów, nogawek lub np. długość liczoną z kapturem. Im więcej precyzyjnych wymiarów, tym większa szansa na przemyślane zakupy, z których klient będzie zadowolony.

Konieczne jest podanie materiału, z którego wykonana jest odzież. Warto też własnymi słowami opisać ubranie. Można uwzględnić osobiste odczucia, podkreślając zadowolenie z jakości materiału, jego miękkość, przewiewność, a nawet łatwość pielęgnacji. Z pewnością nie zaszkodzą informacje o tym, na jakie okazje ubranie się najlepiej nadaje. Również pomysły na gotowy outfit na pewno zostaną docenione przez kupującego.

Ogromna wartość zdjęć

Trzeba jednak szczerze przyznać, że oferta sprzedaży ze zdjęciem produktu ma dużo większą wartość niż nawet najdokładniejszy opis. Choć można zwizualizować sobie odzież na podstawie tekstu, to jednak dopiero rzeczywisty obraz naprawdę zachęca do zakupu. Widząc odzież, można od razu wyobrazić sobie poszczególne stylizacje, do których zostanie wykorzystana i okazje, na które można ją założyć.

Robiąc zdjęcia ubraniom, trzeba odpowiednio je przygotować. Odzież musi być przedstawiona w całej okazałości, nie pomięta i nie złożona. Dobrze, żeby leżała płasko, choć zwykle najlepiej prezentują się ubrania na wieszakach. Należy sfotografować je z przodu i z tyłu. Zachęcając do sprzedaży, warto zrobić ujęcia charakterystycznych elementów, np. ozdobnego haftu, aplikacji lub eleganckiej koronki. Nie wolno jednak zapominać o ewentualnych wadach. Jeśli ubranie jest jakkolwiek uszkodzone, koniecznie trzeba o tym wspomnieć i dobrze, jeśli ten fragment również zostanie sfotografowany. Dzięki temu kupujący będzie miał świadomość feleru i nie będzie mógł domagać się zwrotu pieniędzy.

Sprzedaż ubrań w internecie jest prostsza, niż może się wydawać. Już po wystawieniu kilku produktów z pewnością nabierzesz wprawy i z chęcią będziesz zamieniał niepotrzebną odzież na zawsze potrzebną gotówkę.

Fot. Materiały zewnętrzne



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:30