Lyoness stawia na Shopping 3.0

Opublikowano: 2013-08-29
Nowoczesne zakupy z Lyoness.
Nic w dzisiejszych czasach nie wywiera tak silnego wpływu na tempo życia jak mobilność w komunikacji. Mobilny Internet stał się prawie nieodzownym elementem naszej codzienności.

Lyoness zauważył ten trend i dzięki swoim  innowacjom technologicznym podąża z duchem czasu.

Lyoness jest międzynarodową i ponadbranżową wspólnotą zakupową, a także programem lojalnościowym dla handlu. Jest innowacyjną firmą, dzięki której zakupy dokonywane na całym świecie stają się pod wieloma względami wyjątkowym przeżyciem. Uczestnicy Programu korzystają podczas zakupów* z tylko jednej karty korzyści i przy każdym zakupie u Partnerów Handlowych nie otrzymują punktów, lecz zwrot pieniędzy*. Poprzez różne sposoby rejestracji zakupów Lyoness oferuje zarówno konsumentom, jak i Partnerom Handlowym możliwość  dostosowania się do sytuacji na rynku.

Branżę handlową czekają wielkie zmiany. Wyraźnym przyszłościowym trendem jest Shopping 3.0., połączenie świata zakupów tradycyjnych i wirtualnych. Tak zwane zakupy wielokanałowe stwarzają  nieograniczone możliwości dla branży handlowo – usługowej, a jak mówi CEO Hubert Freidl: „Marka Lyoness powinna być synonimem korzystnych zakupów. Dlatego tak ważne jest dla nas, aby iść z duchem czasu mając nieustannie na uwadze postęp technologiczny.”

Smartfony są w dzisiejszych czasach wszechobecne – stanowią wielofunkcyjny minikomputer oraz wszechstronne narzędzie umożliwiające dostęp do wszelkich informacji i platform społecznościowych, w dowolnym miejscu na świecie. W Lyoness smartfony stały się nawet narzędziem płatniczym. Nowoczesna technologia NFC zastosowana w Lyoness App  umożliwia płatność bezgotówkowąoraz staje się w Polsce coraz bardziej popularna.

Poprzez przeznaczony dla Uczestników Programu kanał informacyjny Lyoness.TV stworzono warunki dla zakupów wielokanałowych.  Programy interaktywnej telewizji, w przeciwieństwie do klasycznych, umożliwiają interakcje z klientami i wykorzystują je jako środek realizacji Shopping 3.0. W przyszłości planowanych jest wiele różnorodnych, innowacyjnych rozwiązań, umożliwiających jeszcze lepszą integrację Partnerów Handlowych Lyoness w Programie. Usługi  spersonalizowane oraz lokalizacyjne (LBS) mają dostarczyć klientowi dostosowane do jego potrzeb oferty offline oraz online, a zakupy powinny stać się dla niego niezależnie od czasu i miejsca niezwykłym przeżyciem.  Rozwój Lyoness stoi więc nadal pod znakiem innowacji.

http://www.lyoness.com

*tylko u Partnerów Handlowych Lyoness

Autor zewnętrzny



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15