Lyoness zauważył ten trend i dzięki swoim innowacjom technologicznym podąża z duchem czasu.
Lyoness jest międzynarodową i ponadbranżową wspólnotą zakupową, a także programem lojalnościowym dla handlu. Jest innowacyjną firmą, dzięki której zakupy dokonywane na całym świecie stają się pod wieloma względami wyjątkowym przeżyciem. Uczestnicy Programu korzystają podczas zakupów* z tylko jednej karty korzyści i przy każdym zakupie u Partnerów Handlowych nie otrzymują punktów, lecz zwrot pieniędzy*. Poprzez różne sposoby rejestracji zakupów Lyoness oferuje zarówno konsumentom, jak i Partnerom Handlowym możliwość dostosowania się do sytuacji na rynku.
Branżę handlową czekają wielkie zmiany. Wyraźnym przyszłościowym trendem jest Shopping 3.0., połączenie świata zakupów tradycyjnych i wirtualnych. Tak zwane zakupy wielokanałowe stwarzają nieograniczone możliwości dla branży handlowo – usługowej, a jak mówi CEO Hubert Freidl: „Marka Lyoness powinna być synonimem korzystnych zakupów. Dlatego tak ważne jest dla nas, aby iść z duchem czasu mając nieustannie na uwadze postęp technologiczny.”
Smartfony są w dzisiejszych czasach wszechobecne – stanowią wielofunkcyjny minikomputer oraz wszechstronne narzędzie umożliwiające dostęp do wszelkich informacji i platform społecznościowych, w dowolnym miejscu na świecie. W Lyoness smartfony stały się nawet narzędziem płatniczym. Nowoczesna technologia NFC zastosowana w Lyoness App umożliwia płatność bezgotówkowąoraz staje się w Polsce coraz bardziej popularna.
Poprzez przeznaczony dla Uczestników Programu kanał informacyjny Lyoness.TV stworzono warunki dla zakupów wielokanałowych. Programy interaktywnej telewizji, w przeciwieństwie do klasycznych, umożliwiają interakcje z klientami i wykorzystują je jako środek realizacji Shopping 3.0. W przyszłości planowanych jest wiele różnorodnych, innowacyjnych rozwiązań, umożliwiających jeszcze lepszą integrację Partnerów Handlowych Lyoness w Programie. Usługi spersonalizowane oraz lokalizacyjne (LBS) mają dostarczyć klientowi dostosowane do jego potrzeb oferty offline oraz online, a zakupy powinny stać się dla niego niezależnie od czasu i miejsca niezwykłym przeżyciem. Rozwój Lyoness stoi więc nadal pod znakiem innowacji.
http://www.lyoness.com
*tylko u Partnerów Handlowych Lyoness
Autor zewnętrzny