Moda biznesowa nie musi być nudna

Opublikowano: 2013-03-13
Nowa marka odzieżowa - Kossmann.
Kolekcja „New business look” powstała z pasji i miłości do mody. Marka stworzona z myślą o kobietach biznesu przez jedna z nich.

KOSSMANN jest marka mody biznesowej, oferująca rzeczy klasyczne lecz niebanalne, a przy tym wygodne. Kombinacja dobrej klasyki z nowoczesnością pokazuje „New business look”. Garnitury, sukienki, tuniki, spódnice, spodnie, marynarki, płaszcze stanowią całość z bluzkami, koszulami i topami.

Iwona Kossman, autorka i właścicielka podkreśla – „Stworzenie marki ubrań dedykowanej kobietom biznesu było moim marzeniem od wielu lat. Marka KOSSMANN to przede wszystkim efekt moich 20-letnich doświadczeń zawodowych. Stworzyłam ja z myślą o aktywnych zawodowo kobietach, poszukujących modnych, nowoczesnych rzeczy stworzonych w zgodzie z etykieta biznesu. Chce zaoferować dostępny luksus, gotowe rozwiązania, zadbać o komfort i wygląd klientek. Stawiam przede wszystkim na najwyższej jakości materiały i świetne wykończenie. Istotnym elementem oferty jest atrakcyjna cena i doskonała obsługa.”

Iwona Kossmann była prezesem Bonnier Business Polska, wydawcy Pulsu Biznesu, a także prezesem Deni Cler, polskiej firmy modowej. Wcześniej pełniła funkcje członka zarządu Telekomunikacji Polskiej, oraz członka zarządu ds. marketingu i sprzedaży w Orange. W swojej dotychczasowej 20-letniej karierze – w korporacjach takich jak Unilever czy Coty – zarządzała wieloma międzynarodowymi markami. W październiku 2012 założyła firmę KOSSMANN Fashion zajmująca się projektowaniem i produkcja mody biznesowej.

Pierwsza kolekcja marki KOSSMANN Wiosna/Lato 2013 o nazwie „New business look” tworzy pięknie opowiedziana historie, spośród której kobiety mogą wybrać wyrafinowane rzeczy do pracy, na kolacje biznesowa, ale tez na mniej formalne okazje. Wszystko zostało wykonane z najwyższej próby włoskich tkanin. Każdy model jest zarysowany doskonała linia, która zgodnie z zasadami dress codu potrafi łączyć biznesowa elegancje z kobiecością. Tunika z dedykowanymi do niej spodniami jest na to świetnym przykładem. To inaczej zdefiniowana klasyka.

W tej kolekcji jest wszystko, łącznie z płaszczami. Oferta przygotowana jest w szerokiej gamie rozmiarów (od 36 do 46). Chodzi o to by znaleźć odpowiednie uzupełnienie „swojej szafy” w zależności od własnego stylu. Staranność w dopracowaniu widać na każdym poziomie. Powściągliwa formie równoważą proporcje, kontrastowe płaszczyzny, drobiazgowa dbałość o detal, na samej realizacji kończąc.

Wiosenno-letnia kolekcje marki KOSSMANN konsekwentnie dopracowano kolorystycznie. Każdy odcień wybrano starannie, tak aby wszystkie elementy harmonijnie ze sobą współgrały. Podstawowym kolorem jest biel, tak modna w nadchodzącym sezonie. Dopełnia ja czerń, atramentowy granat i czerwień wszystko w zgodzie z kolorystycznymi trendami. Kolekcja stworzona jest w lekkich wełnach o półmatowej powierzchni, zestawiona z jedwabiem, jerseyem i delikatna bawełna, w błękicie i bieli. Preferowane są gładkie tkaniny o szlachetnym chwycie.

Zapytana o ulubiony model ze swojej pierwszej kolekcji Iwona Kossmann mówi: „Biała jedwabna bluzka z czarna plisa, zgodna z trendami tego sezonu oraz biała sukienka z pęknięciem na dekolcie. Lubię również czarna i biała wersje sukienki w klasycznej formie inspirowanej moda lat 50-tych wylansowanej przez Christiana Diora. Dopasowana w talii, luźna na dole. Przy odpowiednio dobranej biżuterii jest świetnym pomysłem na elegancki koktajl.”

Idealnym uzupełnieniem każdej kreacji jest dostępna w sklepie i specjalnie zaprojektowana dla marki KOSSMANN biżuteria. Wybór miedzy złota i srebrna galwanika, podkreślona kryształami Swarovskiego z nowymi szlifami pozwoli poczuć się elegancko i kobieco przy dyskretnym zachowaniu klasycznego biznesowego looku.

Premierowy pokaz kolekcji marki KOSSMANN odbył się 11 marca w H15 w Warszawie.

Fot. KOSSMANN
IP



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15