Niezły numer...

Opublikowano: 2012-01-17
Numer alarmowy 112.
Wybierając się w drogę samochodem trzeba mieć pełny bak i ogólnopolski numer telefonu pomocy drogowej.

Żyjemy w świecie, w którym rządzą cyfry. Płacąc w sklepie kartą musimy pamiętać jej numer PIN, żeby wejść do domu trzeba użyć właściwego kodu w domofonie. Zazwyczaj znamy już na pamięć swój PESEL,  a jeżeli często załatwiamy różne sprawy w urzędach także numer NIP. Na szczęście nie musimy już obiążać pamięci numerami telefonów, bo mamy je zapisane w aparacie telefonicznym.

numery, które mogą uratować życie, bądź pomóc w niespodziewanych życiowych sytuacjach. Ich lista z roku na rok się wydłuża, dlatego Komisja Europejska rozpoczęła prace nad systemem, który umożliwiłby korzystanie z jednego numeru telefonu na terytorium wszystkich państw należących do UE. Jeden, dostępny w całej Europie numer telefonu ułatwiłby europejskim firmom oferowanie usług i sprzedaż towarów ponad granicami, usprawniając zarazem korzystanie z obsługi po dokonaniu zakupów i obsługę klienta niezależnie od państwa, w którym się znajduje.

Dopóki jednak unijne regulacje nie wejdą w życie, każda firma musi sobie radzić w tym zakresie sama. Wyjątek stanowi numer alarmowy 112, który obowiązuje na terenie całej Unii Europejskiej. Działa on zarówno z telefonów stacjonarnych jak komórkowych i służy do powiadamiania w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia.
Ujednolicanie numerów telefonicznych przydatnych w trudnych sytuacjach znacznie ułatwia życie, zwłaszcza gdy podróżujemy samochodem. W drodze może się nam przytrafić awaria lub drobna kolizja drogowa. Dlatego warto wpisać do pamięci telefonu ogólnopolski numer: 789-000-789, który stworzyła firma SOS 24h. To numer dla  wszystkich, którzy potrzebują pomocy na drodze, bez względu na miejsce w Polsce, w którym się znajdują.

Pomoc na drodze, to nie tylko holowanie i naprawa pojazdu, ale także zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu właścicielowi uszkodzonego samochodu. Dlatego SOS 24h gromadzi szczegółowe informacje o wykonywanych przez swoich partnerów usługach, o rodzaju zdarzenia, a także dokładnej lokalizacji poszkodowanego. Dzięki temu działanie punktu usługowego jest lepiej dopasowane do potrzeb oczekującego na pomoc klienta, a czas oczekiwania na przyjazd skrócony jest do minimum.



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15