W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Nowa dziewczyna Jamesa Bonda

Opublikowano: 2012-06-04
Bérénice Marlohe twarzą kampanii Swarovskiego na sezon jesień/zima 2012/13.
Marka Swarovski, która słynie na całym świecie z przyciągającej uwagę olśniewającej biżuterii i akcesoriów, od dawna blisko współpracuje z przemysłem filmowym.

Magia tej marki dodała uroku niezliczonym filmom i podkreśliła urodę niejednej aktorki stąpającej po czerwonym dywanie podczas prestiżowych uroczystości w różnych miejscach świata. Teraz firma Swarovski po raz pierwszy wybrała aktorkę, która zostanie twarzą kampanii reklamowej. Bérénice Marlohe, francuska gwiazda grająca jedną z głównych ról w filmie SKYFALL, najnowszym obrazie z serii James Bond, który zagości niebawem na wielkich ekranach, jest uosobieniem kobiecości w interpretacji Swarovskiego w sezonie jesień/zima 2012/13.

Swarovski postrzega Bérénice jako idealne uzupełnienie swojej kolekcji, która jest hołdem na cześć wyrafinowanego wizerunku rockowego oraz barokowego wyczucia stylu. „Jestem zachwycona, że to właśnie wspaniała Bérénice Marlohe będzie twarzą naszej zimowej kolekcji zatytułowanej Kingdom of Jewels,” wyjaśnia Nathalie Colin, Dyrektor Kreatywna. „Bérénice ucieleśnia ducha nowoczesności, który zawsze leżał u podstaw projektowanych przeze mnie kolekcji. Ta aktorka o wielowarstwowej osobowości, tak charakterystycznej dla kobiety w interpretacji Swarovskiego, łączy urodę z intelektem, wielokulturowe pochodzenie z autentyczną wyjątkowością, tryskającą energią osobowość z talentem aktorskim. Uosabia wynikający z pewności siebie kobiecy czar i prawdziwą dobroć. Czy to w kryształowej biżuterii, czy bez niej, Bérénice ze swym urzekającym uśmiechem z pewnością błyszczy w oczach ludzi...”

Wybierając Bérénice Marlohe jako twarz swojej kampanii, firma Swarovski dała dowód niezwykłej umiejętności wyszukiwania charyzmatycznych aktorek, które lada chwila znajdą się w centrum uwagi. Swarovski angażuje się ponadto w szerzej zakrojone działania związane z premierą filmu SKYFALL oraz 50. rocznicą serii filmów o przygodach Jamesa Bonda.

Po raz kolejny okazało się, że marka Swarovski i srebrny ekran to fantastyczne połączenie pełne marzeń, piękna i uroku.



Facebook
 

COUNT:34