Nowe produkty z Różową Wstążką AVON już na rynku!

Opublikowano: 2014-07-04
Produkty z Różową Wstążką dostępne w sprzedaży.
Już po raz 17. marka AVON podejmuje walkę z rakiem piersi w ramach Wielkiej Kampanii Życia. Jak co roku, każdy może wziąć w niej udział i przyczynić się do realnego wsparcia akcji.

Wystarczy drobny gest, jakim jest zakup jednego z produktów z Różową Wstążką.

Produkty z Różową Wstążką to symbol walki z rakiem piersi, ale też sposób na wyrażenie miłości do siebie i swoich bliskich – podarowując produkt bliskiej nam kobiecie przypominamy jej o konieczności regularnego dbania o siebie. W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka. Cena każdego z produktów nie przekracza 25 zł.

Produkty z Różową Wstążką to jednak coś więcej niż zwykłe gadżety! Kupując je, pomagasz wygrać walkę z rakiem. Całkowity zysk z ich sprzedaży przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia - AVON kontra Rak Piersi. Jest to inicjatywa, która nie tylko szerzy wiedzę na temat profilaktyki raka piersi, ale przede wszystkim uświadamia Polkom, że rak to nie wyrok, a wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. W ramach kampanii realizowane są projekty: „Gabinety z Różową Wstążką” oraz „Marsz Różowej Wstążki”, który w tym roku przeszedł ulicami Warszawy pod hasłem AVON WALK – Rusz z pomocą! Środki zgromadzone w ciągu 17-letniej historii kampanii to aż 16 milionów złotych.

Fot. Avon Cosmetics Polska
IP



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15