W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Pokaż nogi na wiosnę - kobiecość to nie grzech

Opublikowano: 2011-04-05
Kobiece rajstopy marki Gatta
Wiosenne słońce rozpieszcza nas coraz bardziej. Na dno szafy wrzucamy grube spodnie, kryjące rajstopy i długie spódnice. Sięgamy po mini, supermodne tuniki i krótkie sukienki. Tej wiosny pokazujemy nie tylko nogi, które pięknie wyglądają w cienkich, delikatnych rajstopach. Ruszamy do walki ze stereotypami dotyczącymi płci pięknej i udowadniamy, że być kobietą to nie grzech!

Gatta stawia w tym sezonie na kobiecość w klasycznym wydaniu. Znane wszystkim Polkom rajstopy Laura, Luna i Eve są tegorocznym hitem nadchodzącej wiosny. Dają kobiecie to co najważniejsze: pewność siebie – dzięki możliwości podkreślania wyjątkowego kobiecego atrybutu, jakim są nogi. A także modny look – dzięki neutralności kolorystycznej i łatwości łączenia ich z dominującymi w tym sezonie kolorami.

„Laura, Luna i Eve to najpopularniejsze rajstopy wśród kobiet, miesięcznie sprzedawane w liczbie ponad 1,5 mln sztuk. Polki sięgają po nie przy każdej – bardziej lub mniej oficjalnej okazji. Stanowią element dress code, pasują do zwiewnej sukienki i supermodnej rozkloszowanej spódnicy. Są także idealne do seksownej małej czarnej” – powiedziała Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatty.

Małe kobiece grzeszki
Małe grzeszki, drobne przyjemności, słodkie pokusy… bez nich nasze życie byłoby szare i nieciekawe! Kochamy je, bo dają nam poczucie spełnienia i nie ma nic przyjemniejszego niż raz na jakiś czas im ulec! Delektowanie się życiem i sprawianie, że nabiera coraz to nowego koloru to po prostu część barwnej, kobiecej natury.

Kobiecość z dystansem do samej siebie to także temat przewodni kampanii reklamowej kolekcji rajstop marki Gatta na wiosnę i lato 2011. Jaka jest Gatta w tym sezonie? Lekka, subtelna, delikatnie uśmiechnięta, a jednocześnie wie czego chce! W odrealnionej scenerii, uwodzicielska muzyka zabiera nas w podróż do krainy, gdzie nie grzech być kobietą.

W spocie reklamowym pojawia się Joanna Horodyńska – ambasadorka marki Gatta – która wystylizowała także modelki na potrzeby kampanii. Wszystkie Fanki oraz Fanów Gatty zapraszamy na stronę marki na Facebook.com, gdzie czekają „grzeszne” niespodzianki!



Facebook
 

COUNT:29