W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Premiera mleka Enfamil w TESCO

Opublikowano: 2013-04-18
Premiera mleka dla dzieci Enfamil w TESCO.
Badania potwierdzają, że jednym z głównych czynników, mających wpływ na wybór mleka modyfikowanego przez młode mamy, jest jego dostępność.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, producent mleka modyfikowanego Enfamil rozszerza dystrybucję o kolejną sieć sprzedaży. Od kwietnia br. produkty marki Enfamil będzie można nabyć w hipermarketach TESCO w całej Polsce.

Z badań przeprowadzonych w październiku 2012 roku na zlecenie producenta mleka modyfikowanego Enfamil – firmy Mead Johnson Nutrition – wynika, że jednym z czterech głównych czynników, mających wpływ na wybór mleka modyfikowanego przez młode mamy jest jego dostępność (13,3%)*. Ponadto okazało się, że prawie 1/5 przebadanych mam kupuje mleko modyfikowane w sieci TESCO. Jednym z najczęściej wybieranych miejsc zakupu mleka są także apteki (24,8%) oraz sieć drogerii Rossmann (30,3%).

Do tej pory  oferta marki Enfamil dostępna była wyłącznie w aptekach i drogeriach Rossmann na terenie całej Polski. Począwszy od 22 kwietnia br. producent mleka rozszerza dystrybucję o największe hipermarkety TESCO w Polsce.

W związku z wejściem do sieci TESCO, Mead Jonhson Nutrition zaplanował szereg inicjatyw skierowanych do młodych mam. Enfamil aktywnie włączy się w organizację wydarzenia o nazwie TESCO Baby Festival, podczas którego na całe rodziny czekać będzie szereg niespodzianek i atrakcji. Więcej informacji o wybranych akcjach znaleźć będzie można na stronach www.enfamil.pl oraz www.tesco.pl.

W wybranych hipermarketach odbędzie się również weekend z położnymi, podczas którego udzielać będą one bezpłatnych konsultacji z zakresu żywienia i pielęgnacji niemowląt. Ponad 90 % matek przyznaje bowiem, że prawidłowe żywienie ma znaczący, pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Wg badań Mead Johnson Nutrition prawie 70 % kobiet wie też, co to jest kwas DHA (Omega 3) i zdaje sobie sprawę z jego znaczenia. Ankietowane są świadome, jak ogromny wpływ ma ten wielonienasycony kwas tłuszczowy - występujący również naturalnie w mleku matki - na rozwój wzroku i mózgu.

Enfamil to pierwsze i jedyne na polskim rynku mleko modyfikowane, które zawiera LIPIL, czyli mieszankę kwasów tłuszczowych DHA i ARA w proporcjach i ilościach wzorowanych na mleku matki. Badania naukowe udowodniły, że kwas DHA zawarty w LIPILU korzystnie wpływa na ostrość widzenia. Potwierdzają to dowody naukowe, uzyskane z badań klinicznych oraz pozytywna opinia Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) dla wpływu 0,3% DHA na rozwój ostrości widzenia.

* Anonimowe ankiety przeprowadzono w grupie 566 matek w różnym wieku (18-40 r.ż.)  zamieszkujących zarówno wsi, jak i miasta powyżej 500 000 mieszkańców na terenie całej Polski. Badania przeprowadził dom mediowy Carat Polska w październiku 2012 roku.

Fot. Mead Johnson Nutrition
IP



Facebook
 

COUNT:31