W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Sephora na walentynki wprowadza nową markę- perfumy Zadig & Voltaire

Opublikowano: 2012-02-09
Zadig & Voltaire w Sephorze.
Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany auturytet w świecie piękna, z okazji Walentynek wprowadziła do Polski nowy zapach luksusowej francuskiej marki Zadig & Voltaire.

Perfumy Tome 1 La Pureté dostępne wyłącznie w salonach Sephora, oferowane są pod tą samą nazwą w wersji damskiej i męskiej, zgodnie z unisexową filozofią marki i jej oryginalną rockową estetyką. Zapach dla kobiet to delikatna kompozycja świeżych nut kwiatu pomarańczy, jaśminu i ciepłych akordów wonnego tonkowca podszyta zmysłowym, egzotycznym aromatem białego piżma i drzewa gwajakowego. Wersja dla niego to świeżość cytrusów i bergamotki z akcentami patchouli, drzewa sandałowego i wonnego tonkowca stanowiącymi męską, drzewną bazę. Zapachy, damski w białym, męski w szarym flakonie, ukrytym w obwolucie imitującej skórzane okładki książki (stąd nazwa Tome 1) dostępne są w następujących pojemnościach – damskie: 30ml – 199,00 zł, 50 ml – 299,00 zł i 100 ml – 399,00 zł; męskie: 50ml – 199,00 zł i 100ml – 299,00 zł.

Sephora z wielką radością wprowadza do Polski młodą francuską markę Zadig & Voltaire. Odzwierciedla ona idealnie to, co nazywamy potocznie paryskim szykiem: niewymuszoną elegancję i indywidualny styl noszone bezbłędnie i bez żadnej przesady. Rockowy, artystyczny charakter Zadig & Voltaire, którego kwintesencją są wolność, świeżość i bezpretensjonalność, znalazł wielbicieli na całym świecie i został po mistrzowsku uchwycony w zapachu Tome 1 La Pureté, który z okazji Walentynek ma premierę w sieci Sephora. Zapraszamy zakochanych i nie tylko do naszych perfumerii by zapoznali się z tą kultową marką,” powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska. 

Marka Zadig & Voltaire, która powstała w 1997 r. w krótkim czasie zyskała status kultowej dzięki zupełnie nowemu podejściu do luksusu. W wydaniu Zadig & Voltaire oznacza on bowiem swobodę, zmysłowość, niewymuszony styl i nowoczesną linię. Marka ta to nie tylko zapachy lecz także moda. Z wysokiej jakości skóry oraz tkanin takich jak jedwab czy kaszmir, powstają jedyne w swoim rodzaju idealnie skrojone seksowne spodnie, t-shirty, swetry, rockowe kurtki, często ozdobione charakterystycznymi motywami czaszki, motyla oraz rozłożonych skrzydeł. Proste, funkcjonalne ubiory wyróżniają się niezwykłą starannością wykończenia oraz intrygującymi detalami i luksusowymi materiałami. Produkty tej marki sprzedawane są w butikach o charakterze „concept store”, w których można kupić nie tylko ubrania czy akcesoria, lecz także płyty wydawane przez własne wydawnictwo muzyczne. Sieć butików Zadig & Voltaire, marki obecnej od Japonii, poprzez Azję, Bliski Wschód, po Europę i USA, charakteryzuje się niezwykłą architekturą oraz instalacjami i ekspozycjami sztuki nowoczesnej.

Twórca marki, Thierry Gillier, prawnuk współzałożyciela firmy Lacoste i absolwent nowojorskiej Parson’s School of Design stworzył wg. własnych słów „markę, która jest jak powiew świeżego powietrza, jak fabryka snów, która wyprzedza swój czas – to swobodny luksus za rozsądną cenę.” Zgodnie z rockowo-modową filozofią marki, jej twarzami są muzyk Sean Lennon oraz amerykańska modelka Erin Wesson. Ta ostatnia jest także muzą projektanta, Thierry Gilliera
i autorką najnowszej limitowanej kolekcji firmy. Ubiory i akcesoria marki noszą takie sławy świata mody i muzyki jak Jamie Hince z The Kills czy Mark Ronson oraz modelki Daisy Lowe i Leigh Lezark. W Polsce Sephora posiada około 50% udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make up w wielkim mieście” dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce.

To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu Laur Klienta w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 48% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl




Facebook
 

COUNT:29