Zdjęcia wiosennej kolekcji 2013 zostały wykonane w słonecznych plenerach Barcelony. W obiektywie Szymona Brodziaka (Agencja Papert) znalazła się atrakcyjna para „podpatrzona” w bardzo codziennych sytuacjach życiowych. Reporterskie ujęcia podkreślają nie tylko nowoczesny charakter marki, ale też różnorodność stylizacji, pełnych autentyzmu, dostosowanych do sytuacji czy pory dnia.
Taka jest właśnie kolekcja Top Secret , oparta na najnowszych trendach, nadająca się na różne okazje, bardzo różnorodna. Ubrania dodają użytkownikom marki atrakcyjności, autentyzmu, pewności siebie. Są narzędziem do wyrażania siebie „Express Yourself” oraz akceptacji w środowisku.
Damskie i męskie kolekcje przeznaczone są dla ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie. Podzielone są na 3 linie CITY, CASUAL, PARTY & STREET. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje.
Podpowiedzi konkretnych stylizacji mają się stać w tym sezonie kolejnym wyróżnikiem marki i narzędziem marketingowym wzmacniającym sprzedaż.
Istotnym elementem tej komunikacji są sklepy i ich witryny. Często zmieniane aranżacje będą zachęcały do zakupu produktów i zestawów.
Karty produktów rekomendowanych przez stylistów znajdą się w sklepach stacjonarnych i w nowym serwisie www.topsecret.pl łączącym stronę wizerunkową ze sklepem internetowym. Tam też systematycznie przybywać będzie filmów stylizacyjnych, które od dłuższego czasu publikowane są na www.youtube.com/user/topsecretandfriends. Stylistki Top Secret przedstawiają w nich trendy mody i rozwiązania stylizacyjne kreowane w oparciu o najnowszą kolekcję marki.
Podpowiedzi stylizacyjnych mogą się też spodziewać czytelnicy pism shoppingowych Avanti, Hot Logo, w których znajdą się wiosenne inserty Top Secret. W marcowym numerze Claudii zobaczymy z kolei sesję z trzecią już limitowaną kolekcją Claudia & Top Secret.
Fot. Top Secret
IP