W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Sposób na mięśnie Kegla

Opublikowano: 2011-03-10
SensaTone pomocne w ćwiczeniach pochwy na mięśnie Kegla.
Nie trzeba znać się na medycynie żeby wiedzieć, że mięśnie, których się zbyt często nie używa, z czasem działają coraz słabiej.

Dlatego warto być przez cały czas aktywnym, by zachowywać sprawność mięśni w każdym wieku.

Ta prawidłowość dotyczy nie tylko mięśni kończyn czy brzucha, ale także tych partii mięśniowych, których na co dzień nie widać – na przykład mięśni znajdujących się wewnątrz ciała. U kobiet taką ważną partią mięśni mięśnie przepony miedniczej, zwane mięśniami Kegla. Gdy są wzmocnione, ułatwiają poród, ale także zapobiegają nietrzymaniu moczu, które po urodzeniu dziecka dotyka co trzecią kobietę. Mięśnie Kegla są także odpowiedzialne za odczuwanie satysfakcji podczas stosunków seksualnych, więc z całą pewnością warto o nie dbać.

Żeby wzmocnić mięśnie przepony miedniczej, wystarczy kilka minut ćwiczeń dziennie. Zanim jednak zaczniesz ćwiczyć – zidentyfikuj mięśnie Kegla wewnątrz swojego ciała. W tym celu połóż się wygodnie na łóżku i włóż dwa palce do pochwy. Następnie zaciśnij mięśnie tak, by poczuć ucisk na palcach. Grupa mięśniowa, która pracuje przy tym uścisku to właśnie mięśnie Kegla.

Ćwiczenia tej grupy mięśni są bardzo proste i przy odrobinie wprawy można je robić w dowolnym miejscu – w domu, w pracy, na przystanku autobusowym. Polegają one na zaciskaniu i rozluźnianiu mięśni Kegla – najpierw zaciśnij mięśnie, potem policz do pięciu, a następnie rozluźnij mięśnie. Powtórz to ćwiczenie 10-15 razy, a takie serie wykonuj 3 razy dziennie.

Ćwiczenia mięśni Kegla warto zacząć już na początku współżycia, by wzmocnić te partie mięśniowe. Są one także polecane kobietom w ciąży, które ćwicząc mięśnie mogą uniknąć późniejszych kłopotów z nietrzymaniem moczu. Jeśli jednak nie wiedziałaś o konieczności ćwiczeń przed i w czasie ciąży, a teraz masz problem z nietrzymaniem moczu, możesz skorzystać z nowego urządzenia, które pomaga kobietom po porodzie. To stymulator mięśni przepony miednicznej SensaTone, który idealnie sprawdza się u kobiet w każdym wieku. Jego działanie polega na przekazywaniu odpowiednio dobranych impulsów do pochwy za pomocą wewnętrznej sondy. Impulsy stymulują mięśnie do kurczenia się i rozluźniania. Silne mięśnie przepony miednicznej bardzo pozytywnie wpływają na kontrolę nad pęcherzem, na estetyczny wygląd miejsc intymnych oraz na zwiększenie przyjemności płynącej ze stosunków seksualnych.

Urządzenie jest bardzo proste w użyciu i bezpieczne. Ważne jest jednak, by o swoje mięśnie dbać regularnie. To tak jak z ćwiczeniem na siłowni czy jazdą na rowerze – efekty osiąga się tylko wtedy, gdy ćwiczy się systematycznie, nawet jeśli jest to tylko kilka, kilkanaście minut ćwiczeń dziennie.



Facebook
 

COUNT:30