STARBUCKS OTWIERA KAWIARNIĘ W FORMACIE DRIVE-THRU

Opublikowano: 2012-01-13
STARBUCKS OTWIERA PIERWSZĄ W EUROPIE ŚRODKOWEJ I WSCHODNIEJ KAWIARNIĘ W FORMACIE DRIVE-THRU.
Dzisiaj otwarta została pierwsza w Europie Środkowej i Wschodniej kawiarnia Starbucks w formacie drive-thru,

czyli lokal wyposażony w okienko, w którym osoby zmotoryzowane mogą kupić kawę na wynos i cieszyć się jej wyjątkowym smakiem w czasie dalszej podróży. Kawiarnia znajduje się przy ulicy Czekoladowej 14a w Bielanach Wrocławskich, na terenie Parku Handlowego Bielany. Otwarcia dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o. . Obecnie sieć Starbucks posiada już 21 lokali
w Polsce.

Nowa kawiarnia w Bielanach Wrocławskich to pierwszy w Europie Środkowej i Wschodniej lokal Starbucks w formacie drive-thru. Do tej pory sieć rozwijała w Europie ten koncept jedynie w Wielkiej Brytanii i w Niemczech. Kawiarnia wraz z ogródkiem, który będzie uruchamiany w okresie wiosenno-letnim, zajmuje powierzchnię 220 m2 i oferuje 91 miejsc siedzących, głównie foteli i drewnianych krzeseł ustawionych przy okrągłych stolikach. Znajdujące się pod sufitem przewody wentylacyjne nadają wnętrzu industrialnego charakteru, a zastosowanie licznych elementów drewnianych czyni je bardzo przytulnym. Na ścianach znajdują się zdjęcia przedstawiające kawę oraz jej zbiory i proces segregacji ziaren. Lokal jest czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach 6:30-21:00, w piątki od 6:30 do 22:00, w soboty od 8:00 do 22:00 oraz w niedziele od 8:00 do 21:00. Okienko drive-thru będzie czynne codziennie godzinę dłużej niż kawiarnia. Nowy lokal Starbucks zapewnia bezpłatny dostęp do Internetu (Wi-Fi) i jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie znalazło w nim 17 osób.

„Bardzo cieszymy się, że Starbucks zdecydował się wprowadzić koncept drive-thru do Europy Środkowej i Wschodniej, a Polska jest pierwszym krajem, w którym będziemy go testować. Dzięki temu już od dziś nasi goście przejeżdżający przez Bielany Wrocławskie mogą zabrać ze sobą swoją ulubioną kawę w podróż bez potrzeby dłuższego postoju, a osoby, które mają więcej czasu mogą zatrzymać się w naszej kawiarni i cieszyć się jej niepowtarzalną atmosferą” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15