Na wodę stawiają kobiety, które są aktywne, pełne energii i korzystają z możliwości, jakie niesie każdy dzień. Lecz tradycyjna woda mineralna kojarzy się z dużymi, nieciekawymi butelkami i nudnymi etykietami, z którymi stylowa kobieta nie chce się utożsamiać. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom modnych kobiet STYLE WATER przełamała nudę łącząc świat kobiet z funkcją nawadniania organizmu. Jest to unikalna woda mineralna, która daje wskazówki dotyczące stylu życia oraz pokazuje najnowsze trendy modowe.
STYLE WATER jest wyjątkowa dzięki etykietom, na których są umieszczone informacje ze świata mody specjalnie dobierane przez projektanta Macieja Zienia. Dzięki temu STYLE WATER oprócz podstawowej zdrowotnej funkcji daje wstęp do świata mody, dobrego stylu i harmonii.
Na etykietach można także znaleźć porady dotyczące kuchni, ruchu i zdrowego stylu życia szerzej opisane na stronie www.stylewater.pl, na którą można zajrzeć, aby zrelaksować się po aktywnym dniu. STYLE WATER to woda, jakiej potrzebują nowoczesne, aktywne kobiety, które często żyją w biegu i nieustannie poszukują równowagi pomiędzy obowiązkiem a przyjemnością. To woda, która daje możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami podczas krótkiej chwili przerwy, jazdy np. metrem lub w czasie ćwiczeń. STYLE WATER to połączenie przyjemności z odrobiną szaleństwa w ciągu aktywnego dnia.
Dodatkowo, poza współtworzeniem etykiet, współpraca Macieja Zienia z marką będzie polegała na obecności wody STYLE WATER na pokazach oraz ważniejszych wydarzeniach organizowanych przez słynnego projektanta, którego kobiece kolekcje kojarzą się z luksusem, elegancją i perfekcyjnym wykonaniem.
Bardzo podoba mi się pomysł połączenia wody z czasopismem. Informacje ze świata mody na butelce wody mineralnej – tego jeszcze nie było. Z pewnością STYLE WATER to coś, co aktywna, nowoczesna i modna kobieta musi zawsze mieć w torebce – mówi Maciej Zień.
Marka STYLE WATER angażuje się także w niesienie pomocy potrzebującym kobietom wspierając Stowarzyszenie Amazonki, które pomaga osobom dotkniętym rakiem piersi.
Działania charytatywne są dla nas bardzo ważne. Wierzę, że dzięki naszemu wkładowi Stowarzyszenie Amazonki pomoże jeszcze większej liczbie kobiet dotkniętych tą groźną chorobą – mówi Dominik Doliński, Członek Zarządu STYLE WATER.
Butelki STYLE WATER o pojemności 400 ml są bardzo wygodne i można je zmieścić nawet w małej torebce. Unikalny design etykiet sprawia, że idealnie pasują do wizerunku każdej modnej kobiety.
Wywiad z projektantem mody Maciejem Zieniem
1. Jak to się stało, że rozpoczął Pan współpracę z marką STYLE WATER?
Maciej Zień: STYLE WATER to woda stworzona specjalnie dla kobiet – każda butelka została owinięta etykietą, która jest life-stylowym czasopismem. Ten pomysł mnie zaciekawił, bo ja sam projektuję kreacje dla kobiet, więc wiem, czego potrzebują i co im się podoba. Myślę, że STYLE WATER to woda właśnie dla nich – kobiety potrafią docenić unikalny, modny styl. A poza tym STYLE WATER to połączenie wody z modą, a moda to mój świat. Dlatego, gdy usłyszałem o tym projekcie, nie zastanawiałem się długo, czy wziąć w nim udział...
2. Co ma w sobie STYLE WATER, czego nie mają inne wody mineralne?
M.Z.: Oprócz zwykłych właściwości wody mineralnej STYLE WATER ma coś, czego nie widziałem w żadnej innej wodzie w Polsce. Tym czymś jest jej designerska butelka, a właściwie etykieta, zaprojektowana specjalnie dla kobiet. Nie spotkałem się jeszcze nigdzie z wodą, na której mógłbym przeczytać, ile kalorii zawiera łyżeczka majonezu, albo na przykład – co to jest zumba.
3. Takie właśnie informacje można znaleźć na etykietach STYLE WATER?
M.Z.: Między innymi. Ale przede wszystkim kobieta może tam poczytać o modzie, czyli o tym, czym ja się zajmuję. I tutaj mogę się pochwalić swoim małym wkładem...
4. Można tam poczytać o pana kolekcjach?
M.Z.: Tak, a poza tym piszę o najnowszych trendach, w co się ubierać w danym sezonie, a więc o wszystkim, co może zainteresować modną kobietę.
5. Co jeszcze można znaleźć na etykietach?
M.Z.: Porady dotyczące stylu życia, kuchni, urody, sportu.... naprawdę jest tego dużo.
6. Czy uważa pan, że STYLE WATER pasuje modnej kobiecie?
M.Z.: Oczywiście, że pasuje. Zwykła woda mineralna jest nudna... Nie ma nic oprócz właściwości zdrowotnych. Natomiast STYLE WATER to woda, która pasuje do wizerunku nowoczesnej, modnej kobiety. To styl, zabawa i harmonia jednocześnie. To jest coś, czego szukają modne indywidualistki.
7. Czy uważa pan, że woda-czasopismo to coś, czego potrzebują kobiety?
M.Z.: Jak najbardziej. Kobiety żyją szybko, mają tysiące spraw, brakuje im czasu, aby usiąść i poczytać. STYLE WATER, która zmieści się w torebce jest czymś w sam raz dla nich. Mają ją cały czas przy sobie. W krótkich wolnych chwilach mogą napić się wody i przy okazji poczytać np. o najnowszych modowych trendach.
8. Czy uważa pan, że produkty projektowane specjalnie dla kobiet mają rację bytu?
M.Z.: Tak. Kobiety mają swój styl, lubią się dobrze ubrać i zdecydowanie doceniają znaczenie dodatków. Produkty projektowane specjalnie dla nich, mają wagę takich właśnie dodatków. To mogą być telefony, palmtopy, a także woda, taka jak STYLE WATER. Zupełnie inaczej wygląda kobieta, która używa ciężkiego i topornego palmtopa, a inaczej dziewczyna z designerskim gadżetem w delikatnych kolorach... Podobnie kobieta dźwigająca wielką butlę wody mineralnej wygląda i czuje się inaczej niż ta, która trzyma w ręce elegancką butelkę, gdzie dodatkowo zamieszczono interesujące ją informacje. Dziewczyny czują takie rzeczy, więc warto dla nich projektować.
9. Zamieszcza pan informacje z pańskiego świata – świata mody na etykietach STYLE WATER. Czy angażuje się pan jeszcze w jakieś działania?
M.Z.: Tak – STYLE WATER będzie obecna na moich pokazach, najbliższy odbędzie się 22 listopada w hotelu Hilton. Wcześniej planuję otwarcie mojego butiku przy Mokotowskiej. Gości mam zamiar poczęstować STYLE WATER. Oprócz tego myślimy o dodatkowych inicjatywach, limitowanych edycjach, ale na razie nie chciałbym zdradzić zbyt wielu szczegółów. To mają być niespodzianki!