Testowanie produktów

Opublikowano: 2013-09-24
Testowanie produktów z SampleCity.pl
Szacuje się, że tylko w Polsce i to w samej branży FMCG przekazuje się rocznie do konsumentów kilkadziesiąt milionów próbek produktów.

Sampling realizowany jest w różnych kanałach mediowych, począwszy od punktów sprzedaży, prasy, eventów a kończąc na konkursach na portalach społecznościowych. SampleCity.pl jest nowym, alternatywnym nośnikiem mediowym dla działań samplingowych, agregującym i tworzącym wartości dodane jakich brakuje wyżej wymienionym kanałom: informacje zwrotne, szybko rozprzestrzeniający się szept w internecie, przekazywanie sampli tym, którzy naprawdę chcą i powinni je otrzymać.

Dzięki wprowadzonym mechanizmom weryfikacji i selekcji potencjalnych Testerów, firma ma możliwość przekazywania produktów do konkretnych grup docelowych preferowanych przez Klientów-producentów lud dystrybutorów testowanych produktów. Poszczególne akcje testowania obsługiwane są poprzez stronę internetową, na której konsumenci mają możliwość rejestracji i złożenia zapisu do aktualnie trwającej akcji poprzez wypełnienie kwestionariusza.

SampleCity.pl powstało z myślą o bezpłatnym dostarczaniu konsumentom pełnowartościowych produktów lub/i ich próbek do testowania. Poszczególne akcje testowania obsługiwane są poprzez portal www.SampleCity.pl, na którym zarejestrowani użtykownicy mają możliwość rekrutowania do aktualnie trwającej akcji testoania poprzez wypełnienie kwestionariusza.

Od początku b.r zorganizowanych zostało już 16 akcji testowania w których przesłano Testerom ponad 3 tysiące bezpłatnych produktów i próbek m.in kosmetyków, suplementów diety, ekskluzywnych mydełek oraz produktów spożywczych. W zamian Testerzy wypełnili już ponad kilka tysięcy ankiet i odpowiedzieli na ok. 22 tysiące pytań dotyczących produktów, marki, zachowań konsumenckich. Na Facebooku SampleCity.pl ma już ponad 16 tysięcy aktywnych fanów.

Codziennie dołączają do SampleCity.pl nowi użytkownicy, którzy tak samo jak pozostali pragną testować nowości i dzielić się opinią. Ich pro-aktywność i pozytywne nastawienie pozwala na organizację coraz to większych i ciekawszych akcji testowania. Ostatnio zorganizowana akcja to testowanie produktów dla dzieci firmy Skarb Matki.

Autor zewnętrzny



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15