W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Velvet zmienia spojrzenie Polaków na detal

Opublikowano: 2013-05-15
Wyniki konkursu
Jaką rolę pełni łazienka w domu współczesnych Polaków? Dawniej ograniczała się wyłącznie do pełnienia funkcji sanitarnej.

Dziś, wraz ze zmianą stylu życia i wzrostem świadomości w zakresie designu, staje się ona miejscem wypoczynku i relaksu – luksusowym salonem kąpielowym. Potwierdzeniem tej przemiany są wyniki konkursu fotograficznego marki Velvet „Detal ma znaczenie”. Jego rezultaty będzie można zobaczyć 16 maja podczas wernisażu nagrodzonych zdjęć w galerii Soho Factory w Warszawie.

Konkurs trwał od 1 lutego do 14 kwietnia i towarzyszył ogólnopolskiej akcji, której inspiracją stało się kreowanie ciekawych wnętrz poprzez detale. Organizatorzy chcieli przekonać Polaków, że nawet najdrobniejszy element może współtworzyć niepowtarzalny klimat wnętrza. Zadanie konkursowe polegało na  tym, by pokazać, jak za pomocą drobnego szczegółu można dokonać metamorfozy w swojej łazience.

Uczestnicy konkursu walczyli o wyjątkowo atrakcyjne nagrody. Na zwycięzców czekały: karta przedpłacona o wartości 20 000 zł na zakup dodatków łazienkowych, fachowa porada Małgorzaty Andryszczyk (profesjonalnej projektantki i stylistki Dekoratorni TV), połączona z wizytą w domu zwycięzcy, a także zaproszenia na dwudniowe wyjazdowe warsztaty stylizacji wnętrz. Ponadto codziennie 20 osób wygrywało dekoracyjne puszki na papier toaletowy.

Konkurs pokazał, że na przestrzeni ostatnich lat rola łazienki uległa diametralnej zmianie. Z miejsca przeznaczonego wyłącznie do celów sanitarnych przekształciła się ona w salon kąpielowy, przemyślany i szczegółowo zaprojektowany. Nadesłane prace pokazują, że wśród Polaków wzrosła świadomość dotycząca designu i kreowania ciekawych wnętrz. Nie są one już wynikiem przypadkowo podejmowanych decyzji – podkreśla Małgorzata Andryszczyk.

Szeroki wybór nagród i atrakcyjna formuła konkursu sprawiły, że cieszył się on dużym powodzeniem wśród miłośników aranżacji wnętrz. 1634 uczestników, setki nadesłanych prac - tak przedstawiają się jego wyniki. Liczby mówią same za siebie – Polacy dali się przekonać, że diabeł tkwi w szczegółach, i dokonali metamorfozy swoich łazienek.

Jury pod czujnym okiem eksperta marki Velvet wyłoniło 11 laureatów. Główną nagrodę przyznano Katarzynie Łabędzkiej. Doceniono odwagę i kreatywność autorów, a przede wszystkim talent do stylizacji.

Nagrodzone prace wystawione zostaną podczas uroczystego pokonkursowego wernisażu, który odbędzie się 16 maja w galerii Soho Factory w Warszawie. Wystawa prac będzie dostępna dla zainteresowanych przez najbliższy miesiąc.

Fot. Kimberly-Clark
IP



Facebook
 

COUNT:30