Wywiad z Magdaleną Różczką


Wywiad z Magdaleną Różczką

Opublikowano: 2018-04-12
Wywiad z Magdaleną Różdżką ambasadorką akcji charytatywnej Razem Możemy Więcej endo i fundacji.
Znana i ceniona aktorka Magdalena Różczka jest autorką hasła „Razem Możemy Więcej” przyświecającego projektowi charytatywnemu firmy ENDO dla Fundacji Spełnionych Marzeń.

Całkowity zysk z akcji trafi do dzieci dotkniętych chorobami nowotworowymi, pomoże w ich rehabilitacji i szybszym powrocie do zdrowia.

Czy lubi Pani pomagać?
Magdalena Różczka: Bardzo! I to nawet nie w kategoriach „lubię - nie lubię”, ale ja już chyba jestem uzależniona od wszelkich działań tego typu. Czasem włączam się w różnego typu akcje „po cichu”, tak, że nikt o tym nie musi wiedzieć, a innym razem „głośno”, jeśli tylko ktoś tego mocno potrzebuje i zwróci się do mnie o pomoc. Myślę też, że właśnie z tego powodu Aneta Kołaszewska, dyrektor artystyczna Endo wymyśliła ten szczytny projekt. I dlatego też zostałam jego twarzą już dwukrotnie.

Ile lat trwa Pani współpraca z marką Endo i Fundacją Spełnionych Marzeń?
Dokładnie nie pamiętam, ale jest to drugi, większy projekt z moim udziałem. Były pierwsze koszulki z moim hasłem „Razem Możemy Więcej”, a teraz jest druga odsłona z nową grafiką. Mamy nadzieję, że osoby, które już wcześniej kupiły pierwszy wzór, dokupią sobie teraz drugą wersję do kompletu – z tym samym hasłem, ale inną grafiką.

Skąd pomysł na hasło Razem Możemy Więcej? Czym inspirowała się Pani, tworząc je?
Tak czuję i działam na co dzień. Najbardziej cieszy mnie zarażanie innych osób chęcią pomagania. Wierzę w to, że wspólnie da się robić wspaniałe dzieła. Najlepiej to widać podczas zbiórek pieniężnych – im więcej nas jest, tym więcej możemy zebrać. I naprawdę nie jest istotne czy jesteśmy bogaci, czy biedni. Nieważne czy ktoś daje 5, 10 zł, czy dużo więcej. Najważniejsze, że wspólnie jednoczymy się i działamy w szczytnym celu. Wspaniale, że takie marki, jak Endo angażują się w pomoc potrzebującym. Tu jest widoczna siła grupy, która chce robić to samo. Ma wspólny cel. Dzięki temu takie akcje się udają. Bo razem naprawdę możemy więcej!

Angażowała się Pani także w projekt grafiki, która pojawiła się na koszulkach w poprzedniej edycjach. Czy brała Pani udział także w projektowaniu tegorocznej?
Autorem grafik koszulek z tegorocznej edycji, jak i poprzednich jest Endo. Jest tam wspaniała graficzka Aga Zawada, która ma największy wkład w projekty koszulek, ale razem działamy i wspólnie konsultujemy pomysły.

Sztuką jest zrobić grafikę zdobiącą ubranie, które będzie się chciało nosić, a przy tym noszącą bardzo poważne przesłanie. A te koszulki są kolorowe i ładne…
Tak, a także dobre jakościowo. Naszym zamysłem było stworzenie koszulki dla każdego. Te same wzory są dostępne dla dzieci i dorosłych. Endo oferuje większe rozmiary dla kobiet i mężczyzn, mniejsze t-shirty dla chłopców i dziewczynek, a nawet specjalne body dla niemowlaków. Podczas jednej z poprzednich edycji był konkurs, w którym trzeba było wysłać zdjęcie w koszulce Endo i ludzie pojawiali się na nich całymi rodzinami. To jest wzruszające i robi ogromne wrażenie. W tym roku zaprojektowane wzory postanowiliśmy wykorzystać także na praktycznych, bawełnianych torbach by jeszcze bardziej zwiększyć wybór.

Jak mogłaby Pani zachęcić Polaków, żeby przyłączyli się do akcji Razem Możemy Więcej i kupowali koszulki, które są dostępne w sklepie internetowym Endo.pl? Po co pomagać?
Po co? Chociażby z czysto egoistycznych pobudek – żeby poczuć się lepszym człowiekiem!

Czy będzie Pani nosiła koszulkę Endo z hasłem Razem Możemy Więcej?
Oczywiście! Swoje idee wcielam z życie, dlatego mój egzemplarz koszulki jest w ciągłym użyciu.

Więcej o akcji na stronie: https://endo.pl/razem-mozemy-wiecej.html.

ip
fot. Magdalena Różdżka/ Endo



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:32