Załatwianie prywatnych spraw w pracy

Opublikowano: 2016-04-10
Elastyczne godziny pracy ułatwiają życie prywatne.
W niektórych przypadkach jest to dozwolone.

Obecnie żyjemy w czasach, w których nie mamy ściśle określonych, sztywnych godzin pracy, zaś szef przymyka oko na kilkuminutowe spóźnienie. Możemy korzystać z komfortu jakim są elastyczne godziny pracy zgodnie z zasadą: przyjdziesz później, to wyjdziesz później (i na odwrót).

Niekiedy jednak nasza praca jest na tyle wymagająca, że musimy być w biurze w określonym czasie. Co w związku z tym z naszymi prywatnymi sprawami, które musimy załatwić, ale tak naprawdę przez pracę nie ma na to czasu?

Aktualnie można zwolnić się z pracy bez konieczności brania wolnego dnia. Co więcej, nie musimy odrabiać straconych godzin w tym samym dniu. Po obgadaniu szczegółów z pracodawcą można zrobić to w innym dogodnym terminie. Naturalnie jednak odrabiane godziny nie są liczone jak nadgodziny. Najważniejsze jest to, by zrobić wszystkie zadania, których nie zrealizowałyśmy w czasie pracy. Pracownicy coraz bardziej szanują swój czas i o wiele bardziej preferują pracę w elastycznych godzinach, w systemie zadaniowym, niż w określonych ramach czasowych.

Klaudia Kwiatkowska
(klaudia.kwiatkowska@dlalejdis.pl)

Fot. pixabay.com



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:15