Zerwij ze złymi nawykami w pracy
Opublikowano: 2017-03-05
Niektóre zachowania mogą wpływać na to, jak jesteś postrzegana przez innych współpracowników.
Nawet jeśli robisz coś nieświadomie, to mogą one mocno zachwiać twoja pozycją w firmie. Czego należy unikać?
- Nie maluj się przy biurku – o wizerunek zadbaj przed przyjściem do pracy. Jeśli czeszesz włosy lub poprawiasz kreskę na oku przed komputerem, wychodzisz na osobę, która bardziej troszczy się o swój wygląd niż pracę, którą ma do wykonania.
- Nie przychodź do pracy chora – wydaje ci się, że blada, słaniająca się na nogach przybędziesz do firmy, to twoi współpracownicy docenią twoje poświęcenie? Wręcz przeciwnie – uznają, że jesteś nieodpowiedzialna, bo możesz ich zarazić. Jeśli jesteś chora, lepiej będzie, jak zostaniesz w łóżku.
- Nie płacz – jeśli po trudnym spotkaniu albo biznesowej porażce czujesz, że łzy napływają ci do oczu, przeproś i idź do łazienki i tam się wypłacz. W przeciwnym razie zyskasz opinię osoby niestabilnej emocjonalnie i szef nie będzie chciał ci powierzać odpowiedzialnych zadań.
- Nie spóźniaj się – wydaje się to być oczywiste, ale zapewne nie zdajesz sobie sprawy, jak często ludzie wpadają do pracy spóźnieni. Jeśli zdarzy ci się to kilka razy pod rząd, szef zacznie się zastanawiać, czy może na ciebie liczyć.
Klaudia Kwiatkowska
(klaudia.kwiatkowska@dlalejdis.pl)
Fot. pixabay.com